środa, 21 maja 2014

Moje Wielkie Greckie Rezydentowanie.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

W Turcji mnie nie chcieli, ale za to w Grecji a i owszem.

I tym sposobem już od czerwca będę na wyspie ZAKYNTHOS, zwaną  Zante.

photo: Google


A tutaj mała zapowiedź jak wygląda wyspa.
(Oczywiście wszystkie zdjęcia są z internetu, na moje możecie liczyć za parę tygodni :D)


Słynna Zatoka Wraku:

photo: Google


photo: Google


 Blue Caves:

photo: Google



Żółwie Caretta Caretta:


photo: Google


photo: Google


Miasto Zakynthos:

photo: Google


photo: Google






21 komentarzy:

  1. to najpiękniejszy zakątek Grecji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wyspa!! ;-) na mojej liście znajduje się już od dość dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będziesz żałować. Zante to przepiękna wyspa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zdjęciach wydaje się cuuuudowna!

      Usuń
  4. Wiedziałam, że wszystko się dobrze ułoży! Na pewno będzie super, zdjęcia są zachwycające! Trzymam mocno kciuki i chwalę się, że pierwszy prematch już za mną! Cieszę się, że prowadziłaś moją aplikację i dziękuję, że zawsze mogę liczyć na pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super , że masz już pierwszy match :D I w razie pytań śmiało pisz :)

      Usuń
  5. Nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo! I nareszcie bedziemy mogli spodziewac sie wiecej postow! ;) gratulacje

    http://shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko sie dzieje z jakiejs przyczyny pamietaj! :D poza tym
    uwazam ze Grecja ciekawsza niz Turcja i chyba bezpieczniejsza? :)
    Powodzenia tam i wrzucaj zdjecia bo to kolejne miejsce ktore chce odwiedzic :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bezpieczniejsza :) I będę pisać jak najczęściej :)

      Usuń
  7. Powodzenia! Czekamy na posty pełne kolorowych zdjęć!
    Pozdrawiam, http://thehappinessseekerblog.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zdjęć będzie na pewno dużo :P

      Usuń
  8. Już we wrześniu własnie Zakynhos mam zaklepane a to moja pierwsza przygoda z Grecją.
    No i trafłaś bezbłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz mail jak będziesz na wyspie :) Ja będę tam do końca września :)

      Usuń
  9. Grecja o NIEBO lepsza niż Turcja :) A krajobrazy PRZE-PIĘKNE! Nie mogę doczekać się Twoich zdjęć i relacji :)
    Na jak długo lecisz?
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę na 4 miesiące. Do końca września.:)

      Usuń
  10. Super! Nie moge sie doczekac nowych postow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to przepięknie !!! Zazdroszczę!
    Ja bardzo chciałabym być rezydentem w przyszłości :) Dlatego też idę na studia "turystyka i rekreacja". Mam nadzieję, że mi się uda.

    http://aroundblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakie plany po powrocie z Grecji?

    OdpowiedzUsuń
  13. No i z tęsknoty za klientką Cynamon się zamknął...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę. Grecja cały czas czeka na mnie. I jeszcze sobie poczeka.

    OdpowiedzUsuń