niedziela, 26 stycznia 2014

Road Trip. Day 5. Arches National Park.

Prosto z Mesa Verda  w Colorado pojechaliśmy do Arches National Park, który znajduje się na pustyni Moab w stanie Utah.
Pustynia jest wybitnie czerwono-pomarańczowa i wybitnie gorąca.



Zawsze się wciśnie do zdjęcia:
 


Jest to największe skupisko łuków skalnych na świecie.
Gdzie się nie spojrzy tam stoi jakiś łuk, ciekawa skała czy formacja.









Ten park zwiedziliśmy metodą na lenia tzn. Sightseeing z samochodu.
Droga prowadząca przez park idealnie się do tego nadawała w przeciwności do idealnie nie nadającemu się do zniesienia upałowi, który roztapiał wszystko i wszystkich.












Wyznaczyłam więc na mapie parę Viewpoints, gdzie po 20 minutowym spacerze od parkingu roztaczały się widoki na to co chciałam zobaczyć :)






Najsłynniejszym i największym łukiem jest Landscape Arch do którego nie doszliśmy.
Łatwo było zgadnąć w którym kierunku trzeba się udać, ponieważ tłumy ludzi, jak te mróweczki, sunęły w jego kierunku.
Ale widziałam inne słynne łuki i kamloty, a tamten zostawiam sobie na drugi raz :)

Skyline Arch:


Jest i pokemon ;)









Delicate Arch:










Balanced Rock:




Tower of Babel:


Three Gossips, czyli trzy plotkary:




 I ruszyliśmy w dalszą drogę do Salt Lake City.

 

4 komentarze:

  1. PRZE-PIĘ-KNE! <3 Za każdym razem jak dodajesz fotki z RoadTripu to nie mogę się napatrzeć *.*
    Jaki to aparat? Bo zdjęcia są na prawdę bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpiszę to na moją listę miejsc do zobaczenia na travel month :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wycieczka, przyznaję że aż poczułam gorąc pustyni i zanurzyłam się w tym błękicie nieba, który tak uwielbiam!
    Three Gossips- doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie jest co podziwiać. Super miejsce

    OdpowiedzUsuń