wtorek, 26 kwietnia 2011

Negocjacje zakończone sukcesem!

To się nazywa miła wiadomość z rana. Napisali mi dziś, że są już zarejestrowani w InterExchange i podali mnie jako pre-match.

Tak więc teraz mój ruch!

Chociaż pisałam na początku, że wybiorę Prowork, to teraz bardziej skłaniam się ku mojemu pierwszemu wyborowi, czyli Gawo. To biuro ma siedzibę u mnie w Gdyni, więc babeczki będą na miejscu, jakby trzeba było coś pomóc. Zostaje jedynie kwestia lepszego ubezpieczenia, ale dziewczyny z forum piszą, że jedno i drugie biuro ma takie samo. Tylko wychodzi na to, że Prowork się chwali, że jest ono rozszerzone :P

Muszę się przyznać, że rano jak przeczytałam tą wiadomość, to aż mi ręce zadrżały. Bo do tej pory te nasze rozmowy, maile i ustalenia, to były takie "na gębę". Nic wiążącego. W każdej chwili któreś z nas mogło się wycofać, rozmyślić. A dla mnie to była taka sfera marzeń "woww słuchajcie jadę do USA, ale to jeszcze takie niepewne, ale pożyjemy zobaczymy...itd". Zawsze mogłam stchórzyć :P

A teraz to już się zrobiło poważnie. I zaczyna do mnie powolutku docierać, że...
naprawdę niedługo wyjadę..
naprawdę na rok, a prawdopodobnie i dwa,
naprawdę tak daleko,
naprawdę już zaczynam tęsknić...

I naprawdę czuję, że to może być moja największa szansa na poznanie siebie jeszcze lepiej i rozwinięcie skrzydełek jeszcze szerzej.

Tak więc ALLELUJA I DO PRZODU!
;)


.

9 komentarzy:

  1. wiem co czujesz ;) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest to dla Ciebie ogromna ulga mieć już te całe negocjacje za sobą, w końcu to już właśiwie pewniak. Powodzenia w Stanach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje dopiska "bee bee bee kopytka niosą mnie" :P chociaż w tym przypadku to raczej skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, duża ulga :) A na zawsze na pewno tam nie zostanę. Kopytka mnie tam zaniosą i dadzą skrzydełka, żeby wrócić do Europy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to spelnienie amerykanskiego snu juz coraz blizej:) powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alleluja! ;)
    Powtarzam polski, ale wiesz, zdecydowanie bede potrzebowala korepetycji ;) zatem rezerwuj weekendy ;) mam nadzieje, ze bedzie Cie latwo wyciagac na fotograficzne wojaze!! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać którego będziesz mieć wylot ;) Jak coś to ja lecę 6 czerwca :) Może będziemy razem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze sporo tutaj do zobaczenia ;)
    wiec spokojnie, beda podroze te male i te duze ;)

    OdpowiedzUsuń